Voor De Knapenvelder hebben we een website mét webshop gemaakt. Belangrijk voor de website vonden wij dat de expertise van De Knapenvelder duidelijk uitgedragen wordt.
Daarom hebben we bijvoorbeeld de categorie ‘Hoe maken we…’ bedacht. Wat is nou eigenlijk kefir? Of hangop? Met een stappenplan hoe ze dit zuivelproduct maken. Ook de veel gestelde vragen (en antwoorden) is een onderdeel waarmee De Knapenvelder haar professionaliteit uitdraagt. De website wordt versterkt door goede foto’s (gemaakt door Stefan Kemper), die speciaal voor de website zijn gemaakt. Ook dat hebben we begeleid.
Voor de webshop vonden we, naast de navigatie, gebruiksvriendelijkheid heel belangrijk. Met iconen hebben we een onderverdeling gemaakt om de producten in categorieën (geschenken, voeding en lifestyle) in te delen. Zo zijn alle producten makkelijk vindbaar en blijft het overzichtelijk. We hebben een banner bedacht om speciale acties aan te kunnen kondigen, zo zie je als bezoeker meteen of er een speciale actie is.
Het was weer een heerlijke opdracht, vol beeld en tekst, en met veel vrijheid. En juist die vrijheid, dat maakt een opdracht voor ons compleet.