Voor melkvee- en familiebedrijf (en tevens landwinkel) De Knapenvelder hebben we een nieuwe huisstijl ontworpen. Alle etiketten hebben we een nieuw gezicht gegeven.
Strak, duidelijk, in heldere kleuren, smakelijk omschreven en met – waar nodig – mooie foto’s. Naast de gebruikelijke ingrediënten hebben we de speciale ingrediënten van De Knapenvelder – aandacht en liefde – toegevoegd. Al deze heerlijke zuivelproducten worden immers dagelijks ambachtelijk gemaakt – met melk van eigen koeien. En met de liefde en aandacht van Wilma & Erjan en Yvonne & Edwin Tuten.
Sommige etiketten hebben een foto, andere een ondertitel, weer andere beide. Sommige zuivelproducten hebben veel ingrediënten, andere minder. Zo heeft elk etiket een nét ander ontwerp; de uitstraling van de etiketten is hetzelfde. Het was een leuke puzzel om op te lossen! Een leuk detail is de streepjescode, die we hebben vertaald naar een illustratie van een koe.

Wij hebben de (ruim 90) etiketten geïnventariseerd en ontworpen. We hebben verschillende maten etiketten ontworpen: voor de literflessen, voor de halve liters én voor de bekers, die elk een andere opmaak hebben. Voor de bekers hebben we conische etiketten ontworpen, zodat ook deze zuivelproducten er strak uitzien.
Drukkerij Eshuis in Dalfsen, gespecialiseerd in etiketten en verpakkingen, heeft de etiketten gedrukt. Samen hebben we – met aandacht en liefde – zuivelboerderij De Knapenvelder een gezicht gegeven.